Kontra-nebuloze

05 Dec, 2009

Droga?

Generalna — Autor sopran87 @ 13:07

Da li Facebook zvanično spada u opojne droge? Ne znam da li ste čuli, ja sam pročitao juče da je neki lik na sopstvenoj svadbi izvadio telefon da promeni status na fejsu! I to, dok je njegova supruga izgovarala zavet!!! Koliko li on vremena provodi dnevno na face-u?

I uopšte, koja je poenta toga?

Ne mogu da shvatim ljude koji su toliko ludi za tim socijalnim mrežama, nama je profesor lepo rekao da Facebook služi za promociju nečega čime se baviš, da je to načina da socijalnu mrežu iskoristiš, inače nema svrhe! Ili ima?

Takodje, ako neko nema nikakve koristi od tog Facebook-a, a ima 1653 prijatelja, da li je to u redu? Da li se onda iskrivljuje pojam prijateljstva? Imaš nekoga kao "prijatelja", a kada prodješ pored njega na ulici ne javljaš mu se, kakvo savršeno prijateljstvo...

Sve u svemu, facebook je postao deo kulture, deo razmišljanja i života velikog broja ljudi, a to, po meni, nikako nije dobro...

 


Komentari

  1. Šašavo, baš. Sećam se dobro saveta sina kad sam se uključivala na blog: tamo možeš, naći ćeš meru, ali nemoj da ti padne na pamet na ideš na Facebook ili MySpace! Tamo se mera brzo gubi ...

    Autor sanjarenja56 — 05 Dec 2009, 13:15

  2. Jeste, mnogo lakše nego ovde, ali na svom venčanju? Koja je njegova mera? I kao što gore napisah, koja je uopšte poenta toga? Da drugi vide da se on ženi?? Užas...

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 13:19

  3. hm...poenta? valjda svako dozivljava facebook na svoj nacin.. Na tu temu se u poslednje vreme dosta prica..

    Autor vesela — 05 Dec 2009, 13:35

  4. Droga? Jeste.
    Opojna? Jeste.
    Da li sam zavisnik? Neću da priznam :)

    Autor poluuspavanka — 05 Dec 2009, 13:37

  5. Vesela, moze da se prica i dalje, ali meni nikada nece biti jasno, sta je taj covek na svojoj svadbi dobio time sto je promenio svoj status na fejsu?
    Poluuspavanka, ta dva odgovora su, verujem, tacna, a ako jesi zavisnik nadam se da imas meru :-) Sve je u umerenosti!

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 13:40

  6. Ево дивна тема да ја мало блебећем.
    Ни ја не разумем која је сврха те глупости.
    Ал' ето имам и ја профил тамо.
    Е сад: Ја живим у другој држави, и далеко сам од својих поријатеља, и породице, тако да сматрам да ми је то једно веома велико олакшање.
    Додавали су ме разни људи, које сам познавала. И ја сам прихватала те позиве, и онда ми је једног дана пало на памет баш то што си ти рекао- не јаве ми се на улици, а као имам га међу пријатељима.
    И онда сам лепо узела и избрисала их...
    Ето.
    Нисам зависна од тог чуда, али можеш лако да будеш...
    Поздрављам те, и лепу си тему изабрао за разговор.
    Овај тип мора да је манијак жешћи...

    Autor behappy — 05 Dec 2009, 13:53

  7. Behappy,
    Svaka čast na komentaru, i najzad neko da me razume :-) Prvo, jedno je održavati kontakt sa osobama koje su ti drage a ne možeš da budeš blizu njih, a drugo je menjati neki tamo status na sopstvenoj svadbi!
    Ja sam isto uradio, pobrisao sam dosta ljudi koji su mi navodno prijatelji, jer mi se nisu javljali na ulici, a nisam ni ja njima... Drago mi je kad mogu da pošaljem drugu iz Tunisa ili Maroka nešto, da se dopisujem sa prijateljima iz Subotice, ali neko ko živi dve zgrade od mene a ne javlja mi se, nema nikakvog smisla... I na kraju krajeva, ako je već toliko blizu i ako se vodjamo, pozvaću ga na kafu pa da se ispričamo uživo!

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 13:59

  8. ja sam davno prestala da se trudim da neke ljude razumem, raznog sveta ima... :)))

    Autor vesela — 05 Dec 2009, 14:03

  9. Jeste, i ja se ne trudim da razumem nešto što me ne okružuje, ali ovo ima veze sa svima nama, da li idemo ka ovome?

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 14:04

  10. Управо тако.
    Потпуно се разумемо.
    А што се тиче тих људи, твоја последња реченица је све рекла.
    :)

    Autor behappy — 05 Dec 2009, 14:04

  11. Istina, nadam se da nećemo i mi početi tako da se ponašamo... To bi bilo pravo ispiranje mozga na globalnom nivou...

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 14:07

  12. hmm...da nas okruzuje...to je tacno..ali ako se sire sagleda slika okruzuju nas i ozbiljnije stvari.. okruzuje nas i droga, i aids, i h1n1, kriminal..
    bilo je dosta price i o gej populaciji...ali ne znaci da idemo ka tome..svako bira svoj put

    Autor vesela — 05 Dec 2009, 14:10

  13. Jeste, sve to nas okruzuje, ali za sve te stvari znamo da su loše i bežimo od njih (bar većina nas beži), dok se ovome sve više i više ljudi priklanja a ne gleda lošu stranu, tj. druženje samo sa računarom?

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 14:17

  14. весела управу си.
    Све су то теме за дискутовање. И ценим туђа мишљења... али ипак не верујем у те глупости h1n1.
    Бог зна, можда нам ускоро стигне крокодилски грип.
    А криминал, топлотно загревање, уништавање природе, и остале ствари ми се чине од велике важности.
    Сад се много прича и о смаку света, ни у то неверујем, али мислим да би требало да дође.
    Људи су незахвални, не знају да цене мале ствари.
    Богу је вероватно већ доста.
    Сама убиства, замке препреке... Нико више не мисли само на себе, многи почињу само да мисле како да уклоне некога.
    Волим да причам, немој ми замерити.
    Поздрав :)

    Autor behappy — 05 Dec 2009, 14:19

  15. Drago nam je što voliš da pričaš, tako je zanimljivije :-) Ja verujem u h1n1, ali samo kao u modifikaciju običnog gripa, ljudi su preživljavali taj grip i ostajali savršeno normalni posle njega, ne računajući već bolesne ljude koji su ga dobili, srčane bolesnike, itd. Čak znam jednu osobu kojoj je on bio dijagnoza i sada je sve kako treba, jači je kako kaže, gore te "drma", ali preživiš ako imaš dovoljno snage. Što se smaka sveta tiče, ne bih baš voleo da do toga dodje, jer bi tada nastradali i mnogi nedužni ljudi, nadam se da neće :-) Ali sa druge strane, da je svet prepun crnila, to je istina, ja sam zato i prestao da čitam novine, gledam vesti i pratim šta se dešava, jer jedino što dominira je, ne žalost "crna hronika"... Tužno. E sad, facebook je nešto drugo, on nam se uvlači pod kožu a da toga nismo ni svesni, samo se u jednom trenutku osvrnemo i vidimo da imamo 2342 "prijatelja", face je nešto sasvim drugo... Nova vrsta otudjivanja, cyber-narkomanija...

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 14:25

  16. Bas mi je drago sto imamo ista razmisljanja.
    :))
    I to se slazem: Ne gledam dnevnike i novine, postalo je uzas..
    Zato se i ne bojim zivota.
    Ali me plasi smak sveta-previse je snova.... i tako toga :))
    A i slazem se da bi nastradali mnogi neduzni ljudi (iako su takvi u manjini)

    Autor behappy — 05 Dec 2009, 15:08

  17. Da, na zalost neduzni su u manjini... I stvarno mi nije jasno sto ne objavljuju lepe vesti, zasto je fokus na crnilu? Po recima nekih Maje su predvidele smak sveta 2012, ali ima i dokaa da je to samo jedan od vise njihovih kalendara, da to nije istina! Pa, videcemo... :-)

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 15:27

  18. Kakav bre smak sveta!? Pa i da je tako, sto bi rek`o Amfilohije za pokojnog nam patrijarha: "U tome je paradox zivota istinskih i pravih ljudi. Oni s` odlaskom ne nestaju, nego postaju sve prisutniji, postajuci mera i kriterijum svoga vremena". Rek`o bih da ste malo skrenuli sa teme, ali uglavnom glavna stvar kod facebook-a i svih satro drustvenih sajtova je ono sto ste vec rekli: umerenost!
    Dovidjenja, prijatno! :D {pozz}

    Autor Aleksandar — 05 Dec 2009, 15:45

  19. Ма грозно! Ја НЕМАМ профил тамо и то ми је тако смешно, невероватно. Све и да неко има 100 пријатеља, па да ли би СВАКИ дан стигао да погледа све то? И овај блог захтева много времена, које ја немам. Проводим га са живим људима. То је и смешно и жалосно, што се рече мало пре, живиш кућа до куће и "друже" се на том тамо фејс блејс...
    У моје лепо време, одеш лепо код човека, друга и кажеш шта је на уму, или се договорите телефоном, па хајд` у град (село)...
    Морам касти, али све сам ово видео и отуђење ће бити све веће а ситуација све гора.
    Зато, чувајмо ово мало душе...

    Поздрав свим људима добре воље

    Autor Баладашевић — 05 Dec 2009, 15:50

  20. Aleksandre, skrenusmo malo sa teme, istina je, ali umerenost nekima i nije bas jaca strana (npr. kralj na vencanju :-) ). Lep citat si izvukao!
    Balasevicu, u pravu si, gledam sada decu, po 7,8 godina imaju, vec drze mobilne u rukama i dopisuju se, "bleje na fejsu", itd., uzasno. Nema nista dok ne pogledas coveka u oci i kazes mu nesto, a bojim se da ce tog otudjivanje biti sve vise... Cuvajmo ovo malo duse, definitivno!

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 15:56

  21. Nemam ni "Fejs" ni "Spejs":)))))
    Ne volim takav vid razmene misljenja...
    Milioni prijatelja, milioni tema, slike i komentari...
    Uvrede, blacenja, prepucavanja..
    Zar nam nije toga dosta u realu???
    Ima sve to dobrih strana jedino u komunikacuji sa zaista vaznim ljudima sa kojima je to bez toga mnogo teze, ali se pored toga provuce toliko prljavih i nevaznih stvari da ti se sve ogadi.

    Autor casper — 05 Dec 2009, 16:02

  22. E upravo, smisao se gubi, sto sam i na pocetku rekao... Ne sluzi vise to svojoj svrsi, vec se ubacuju totalno nebitne stvari! Ubacuju se gluposti, neke imbecilne grupe (to kad vidim treba mi bensedin), svi postaju obozavaoci reci "Volim te" i "Trebas mi", uzasno, debilno... Ispiranje mozga, a ne ono sto treba da bude...

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 16:07

  23. Nisam taj tip. Nemam profil i nije mi potreba. Ako mi treba prijatelj ja ću ga već naći na neki način, a ne reda i broja radi.
    Objavljivanje gomile slika. Čemu to služi.
    Stvar je izbora. Po želji. Ne optužujem, sam biram.
    Veliko NE.
    pozdrav

    Autor mandrak72 — 05 Dec 2009, 16:12

  24. Ok, sto se slika tice to podrzavam iz razloga razmene na velike udfaljenosti... Ako hocu da pokazem slike komsiji, sigurno ih necu pokazivati preko fejsa... Pozvacu ga da vidi! To je po meni dobra opcija ako se pravilno koristi...

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 16:14

  25. Imaš nekoga kao "prijatelja", a kada prodješ pored njega na ulici ne javljaš mu se, kakvo savršeno prijateljstvo...-ovo je potpuno tacno,ali,moram da priznam da sam i ja bolesni zavisnik o fejsu..Bas sam se juce iznervirala kad je drugarica htela da se slikamo,a ja k'o iz topa:"Vazi,ali nemoj da kacis(na FB)!" Toliko o tome..:(

    Sto se ovog coveka sa svadbe tice,meni je to bas slatko :) Jedan moj drug je,kad je trebalo da pristane,izvukao telefon i rekao:"Samo da pitam mamu smem li da se ozenim?" :))) Tako da mislim da ovaj tvoj klip nema mnogo veze sa zavisnoscu,jednostavno je hteo da se nasali :)

    Autor tuzna — 05 Dec 2009, 20:26

  26. Dobro si pogodio temu, sopran87, i dobio sjajnu diskusiju. Behappy i Baladašević su rekli sve bitno. Moram ti reći da si bio odličan sagovornik u ovoj temi. Postao si zreo bloger za kratko vreme!

    Autor sanjarenja56 — 05 Dec 2009, 22:01

  27. Sanjarenja, rekla si nesto sto mi mnogo znaci. Hteo sam da postanem upravo to i drago mi je sto ti mislis da sam uspeo! Ekstra! :-)
    Tuzna, ako si postala zavisnik moj savet ti je da se iskontrolises nekako, ili da face koristis u koliko-toliko pozitivne i korisne svrhe. Svi imamo komentare veane za fejs u svakodnevnom zivotu, bas pre neki dan prolazim ulicom i cujem dvoje dece (10-11 godina) kako pricaju koja ima koliko slika na fejsu, gde su konstatovale da koja ima vise slika ta je "popularnija"! A ima i mladjih... Sve u svemu, savetujem umerenost...

    Autor sopran87 — 05 Dec 2009, 22:43

  28. http://nastasja.blog.rs/blog/nastasja/music/2009/11/16/facebook

    Autor nastasja — 06 Dec 2009, 00:54

  29. btw, s obzirom da su mi porodica i prijatelji daleko, onda jednostavno profil koji imam, koristim za razmenu slika (ne pada mi na pamet da smanjujem slike i saljem mailom!!!)... imam nekih 50 - tak ljudi na njemu i to su sve ljudi iz real life... zastitila sam profil, tako da me po imenu i ne mozes naci... ja sama nadjem ljude koji mi trebaju... nisam zavisna od njega, niti provodim vreme na njemu - samo odem da vidim ima li nekih novosti (slika)... a da sam zavisna od neta, generalno - JESAM....

    Autor nastasja — 06 Dec 2009, 01:02

  30. Eto, to je korisno koriscenje facebook-a! Slike, kontakt, to podrzavam... Sto se tice zavisnosti od neta, dosta nas je zavisno, nisi jedina :-) A ona pesma, pa recimo da ne slusam tu vrstu muzike :-) I ovo je moj prvi post sa 30 komentara, i veoma mi je drago zbog toga!!! :-) Facebook treba pametno i umereno koristiti!

    Autor sopran87 — 06 Dec 2009, 01:19

  31. Naravno,sa ljudima iz svog grada komuniciram na fejsu otkako su mi ukrali telefon,a koristim ga uglavnom da se cujem sa blogerima ili sa ljudima iz drugih gradova(koje sam,opet,upoznala prvo na netu,pa uzivo:D ),ali smatram da za sad umem da se kontrolisem...
    Kad to preraste u epidemiju opet otvaram svoju malu ordinaciju i prelazim na strogo lecenje :)))

    Autor tuzna — 06 Dec 2009, 01:29

  32. E da, vidis kad si vec spomenula to upoznavanje preko neta... Ima i dosta tih prica, ali tu je sreca u pitanju... Samo napred sa samokontrolom :-)

    Autor sopran87 — 06 Dec 2009, 01:31

  33. pa sta ja da ti pricam , kad sam svog muza upoznala bas preko facebook :))))

    Autor nastasja — 06 Dec 2009, 02:35

  34. i da - dabogda ti svaki post imao preko pomenutih 30 !!!! :))))

    Autor nastasja — 06 Dec 2009, 02:36

  35. Podržavam nastasju. Postao si bloger koji ima dobre postove i ume da drugima ostavi pametan komentar. Ako ovako nastaviš, ima šanse da budeš među najčitanijim blogerima. Samo napred, sopran87!

    Autor sanjarenja56 — 06 Dec 2009, 08:05

  36. ovaj tip je blesav..mislim menjati status na svadbi ?! da sam na mladinom mestu rekla bih mu da promeni status u razveden...i da poseti psihijatra..i ja imam profil na fejsu...imam medju prijateljima i znane i neznane..pronasla me i najbolja drugarica iz srednje skole kja zivi u australiji...i redovno tamo ostavim link do moje nove pesme koju objavim na blogu...mera? pa znam da ne udjem na fejs danima a neki put zasednem satima...:)

    Autor vilabezkrila — 06 Dec 2009, 08:40

  37. Da se i ja ubacim. Nemam nalog, nesto nemam nameru da ga otvaram. Najbolji drug mi je Americi, cujemo se stalno preko gmail-a, posalje mi po koju fotku, a kada dodje, sednemo, pokaze mi sve sto sam propustila i deluje mnogo bolje nego da ih sama kao tumacim. Osecam se blagosloveno sa nekoliko pravih prijatelja koje imam (moja najiskrenija zelja svima je da mogu imati takve ljude, na koje su uvek moze osloniti, koji ce biti i kad je dobro, a pogotovo kad je lose), a ne sa imaginarnih nekoliko stotina. A onaj slepac sa slike, takav mi ne bi trebao ni za sta na svetu, mogao bi odmah da ode sa sve uredjajem da promeni profil (ili sta god) da mi samo na sastanku tako nesto uradi, a kamo li u trenu kada treba ljubav da se proslavi na najlepsi moguci nacin...Da je sala bila, oboje bi uzeli da menjaju tokom proglasenja (mada bih i to smatrala totalnim neukusom), a ovako... srecno joj bilo... zao mi je takvih ljudi... To je samo moje misljenje...

    Autor barbie86 — 06 Dec 2009, 10:01

  38. nastasja, stvarnos i muza upoznala preko fejsa? :-) Ti si prva osoba za koju znam da iam takvu pricu! Jel bilo nepoverljivo na pocetku, pa ste se posle zavoleli? :-) Posto to obicno ide tako, i ja sam jednom upoznao devojku na internetu ali sam se prevario, i to posteno...
    I hvala na lepim zeljama! Potrudicu se da bude tako!
    Sanjarenja, veoma mi znaci tvoj komentar, jer si ti ipak duze u ovome od mene i znas da procenis sta valja a sta ne... Tako da cu se hvaliti tvojim komentarom! :-)
    Vilabezkrila, ako se te dve mere (kuliranje po nekoliko dana i sedenje po par sati) kompenzuju, imas granicu :-) To sa pronalazenjem ljudi je takodje interesantno, desavalo se da se nalaze izgubljena braca, sestre, kao u "sve za ljubav"! Neverovatno...
    Barbie, jedino je dobro sto je lakse slati fotke preko fejsa, i uopste "multimedijalno" komunicirati! Ostalo je opet, stvar mere! Da meni izvadi buduca zena mob na svadbi da menja status, pola zvanica bi krenulo da vristi od smeha a ja bih istog momenta pojeo prsten od sramote... To je granica ljudske gluposti, nedostatak vaspitanja i osnovne kulture, koliko god trebalo da bude smesno ili zanimljivo... I onda se vracamo na pricu anti-druzenja i anti-gledanja-u-oci-i-pricanja :-) Tuda nas fejs vodi ako ne budemo imali meru...

    Autor sopran87 — 06 Dec 2009, 12:21

  39. Sopran, zaista jesam upoznala muza tako... prica jeste neverovatna... :) ali zato sada imam bajku koju nikad nisam ni sanjala... veruj mi, cuda se dogadjaju... moj King je najbolji covek kog znam, i niko iz prethodnog zivota ne moze ni uz rame da mu stane... :) ako si se prevario, zao mi je... pokusaj da razaberes kada osoba folira, a kada je to nesto realno... ne mogu ti reci parametre po kojima to da cenis, ali i takva stvar se stice iskustvom.. inace, ja sam cvrsto verovala da na taj nacin nema sanse da upoznam - ma, ni prijatelje, a kamoli muza ... eto, najbolje stvari se u zivotu dese kad najmanje ocekujes, i na nacin koji najmanje ocekujes !!! VERUJ U CUDA :)

    Autor nastasja — 06 Dec 2009, 12:27

  40. Ja sam Una i internet sam zavisnik.
    Nastasja ne mogu da verujem,odlicna ljubavna prica.Naterala si me da razmislim o nekim svojim odlukama.Duboko.

    Autor unajedina — 06 Dec 2009, 12:37

  41. Nastasja, mogu ti reci da si imala mnogo srece i da si jako dobro procenila, inace ne bi toga bilo... Ja takodje nisam zeleo da upoznajem nikoga preko neta, a onda kad se desilo pomislio sam "ajde da probam", i tesko se zajebao... U cuda verujem, ali su cuda i mac sa dve ostrice... Jer, kad ne znas sta da ocekujes, to je najgore...
    Unajedina, dobrodosla u klub :-) Svi smo sada internet zavisnici, koliko god to neko poricao (cast stvarnim izuzecima), nadam se da necemo postati manijaci (ima razlike verujte mi) :-)

    Autor sopran87 — 06 Dec 2009, 12:46

  42. Ja nikad ne ocekujem takve neke stvari... u takvim slucajevima ne mozes da ocekujes... ono sto je meni bilo vazno jeste to sto sam slusala svoje srce i osecaj koji me i do sada u zivotu nepogresivo vodio... samo, malo mi je bilo cudno... bilo je vrlo tesko poverovati da realno postoji toliko dobar (savrsen) muskarac... suvise dobro da bi bilo realno... a sada, svakim momentom zivota, sve vise se uveravam u to i ne mogu ti recima preneti srecu sto je bas mene odabrao...

    Autor nastasja — 06 Dec 2009, 15:32

  43. Neverovatno, prvi put cujem ovako lepu pricu vezanu za upoznavanje ljudi preko interneta! Svaka cast, sigurno ti je bilo nerealno ali ako se sada isplati to je najbitnije! :-)

    Autor sopran87 — 06 Dec 2009, 16:27

  44. Hehehehe koji lik,vazniji mu face od svadbe:)Procitala sam negde da je face izmislio neki lik,koga je ostavila devojka,pa je bio u bedaku:)Ne bitno da li je tako,ja na face gledam kao ubijanje dosade,sprdnju,zajebanciju.Slazem se, da je komunikacija uzivo najbolja,ako mi se neko ne javi na ulici,uvek postoji opcija ukloniti:)Naravno,slazem se sa tim da treba imati meru i ne postati zavistan,kao ovaj lik koji je slucaj za ispitivnje,ili on ne pridaje znacaja drugim vrednostima,pa cak ni svojoj sopstvenoj svadbi:)Sve u svemu,vidim da je ovde osuta paljba po face-u,ali cemu to ako ga vecina vas i dalje koristi.Zasto ga prosto ne ukinete?Sigurno svako ima svoj razlog,samo ne cemo preterivati kao ovaj mladozenja:)Nikada nisam verivala da cu da otvorim profil,ali vec mi je postalo dosadno:)A ti ljudi koji imaju 1600 i nesto prijatelja, to je tek zlo,verujem da pola njih jedva i da poznaju.Ova tema je jako interesantna za polemisanje,ali uz kaficu:)Slabo volim da kuckam(osim sada:),vise volim da pricam,pa kad se vidim sa dragim ljudima,siti se ispricamo:)Face je samo nesto, sto je u zivotima mladih ljudi postalo ''in'',''popularno'',pa se tome prilagodjavaju.Meni face,ni sam racunar ne znace mnogo,nisam od toga zavisna,ponekad volim da napisem neku pesmu,procitam knjigu...mozda je to nekom gluplje od face:)Ali mi biramo sta zelimo ili ne.Ako se vecina drogira,oblaci provokativno,to ne znaci da moramo i mi,imamo pravo izbora,svi smo sami izabrali face:)Vrlo interesantni komentari,i od price o face-u,vi dodjo ste do toga kako pronaci ljubav svog zivota?:)Da li preko neta ili ne?Pitanje je sad?:)Pravu ljubav mozes sresti i u autobusu,i dok cekas red u banci npr.hahahaha salim se,ali nastasja je prava srecnica,tesko da bi se usudila da pokusam:)ali mozda od nekih ljudi to i uspe,nikad se ne zna:)Bitno je da verujes u ljubav i ona ce doci,pa makar i preko neta hahahaha.Pozdrav i izvinjavam se na ovom referatu:)

    Autor Ivana Kovacevic — 06 Dec 2009, 16:50

  45. U bre, bas opsiran komentar :-) Ali kompletan, sa svojim misljenjem! Necu da gasim nalog zato sto mi face necemu sluzi, ne koristim ga umesto dorucka, jednostavno znam sta hocu od njega i trudim se da to postignem. Npr. kada postavim novi clanak na blogu postavim i link na fejsu da bih zainteresovao sto vise ljudi! I mislim da je to u redu, mnogo bolje nego gledati najnovije traceve i gluposti koje trose dragoceno vreme...

    Autor sopran87 — 06 Dec 2009, 16:56

  46. To je ok,to je super sto objavljujes i treba tako:)face je poceo da smara najbolji si bre:)

    Autor Ivana Kovacevic — 06 Dec 2009, 17:03

  47. Bolji sam i od face-a? :-) Hahahahahahahaha, hvala vrlo lepo od tebe...

    Autor sopran87 — 06 Dec 2009, 17:04

  48. Vala jesi,ali nemoj da se uobrazis:)Ja sam postala zavisna od gledanja ovog tvog bloga,pa kako da ne kazem da si najbolji hahahaha.Imas moju podrsku,samo tako nastavi:)

    Autor Ivana Kovacevic — 06 Dec 2009, 17:08

  49. Naravno da necu, i hvala na podrsci, odusevljen sam pozitivnim komentarima sanjarenja56, Ivane, behappy, nastasje, Balasevica, i ostalih, mnogo dobro! :-)

    Autor sopran87 — 06 Dec 2009, 17:15

  50. Samo ti piši i javlja jse, a podršku dobijaš kad god nas "u živac" dirneš!

    Autor sanjarenja56 — 06 Dec 2009, 17:43

  51. Nista, ostaje mi samo da se potrudim da privucem paznju i "diram u zivac" :-) Trebace mi truda, al' mi nije zao! :-)

    Autor sopran87 — 06 Dec 2009, 18:18

  52. E meni se svidja onaj komentar:
    Droga? Jeste
    Opojna? Jeste
    Da li sam zavisnik-necu da priznam... :D
    Bas lepo receno ...i mislim da to svako od nas,mislim vecina moze reci i za sebe! :D
    Fejs je postao droga definitivno... :)

    Autor ~KajA~ — 07 Dec 2009, 22:17

  53. Jeste Kajo, vecina nas moze reci to, i onaj deo sa "Necu da priznam" je najrealniji, svi trazimo neke izgovore ali smo definitivno navuceni! Ali, mera je u pitanju, sve je u meri, tj. koliko smo navuceni? :-)

    Autor sopran87 — 08 Dec 2009, 01:45

  54. Jadno ucestvovanje u globalizaciji covekovog zivota - radnja koju osoba koja vodi normalan i ispunjen privatni zivot,ni da pogleda ne mora.Ne vuce je,niti je interesuje.
    Jadni su mi facebukashi i trudim se da budem dalje od takvih.A oni nece nikad shvatiti koliko je Vreme dragoceno i nepovratljivo,pa nek crknu gledajuci u monitor.
    Zaista nemam milosti za to,niti cu imati.Ovde stavljam tacku.

    Autor purplemind — 09 Dec 2009, 17:43

  55. Da, jadni su oni kao ovaj lik na svadbi, ali normalno koriscenje facebook-a moze imati pozivitvan efekat. Kao sto sam gore naveo, odrzavanje kontakta, promocija svoje delatnosti, itd... Ono je definitivno bolest...

    Autor sopran87 — 09 Dec 2009, 18:26

  56. Ne ulazeći u korisnost i svrhu Fejsbuka, samo bih primetio da sam zapazio potpono novu 'vrstu' korisnika računara:
    Nazvao bih ga: 'Fejsbukaš'!

    Dotične osobe imaju računarsko znanje:

    1. 'Upaliti' 'kućište'.
    2. Kliknuti na sličicu browser-a na desktopu.
    3. Logovati se na 'Facebook'...

    Autor Video — 27 Dec 2009, 01:50

  57. Video, fejsbukasi postoje od skoro, tu si u pravu, i vrlo su zadrti, ne zanima ih nista osim fejsa, imaju komp samo zbog njega i to je to! Vrlo ograniceni, ali i korisnici sa ciljem... :-)

    Autor sopran87 — 27 Dec 2009, 13:05

  58. Appreciate this post. Will try itt out.
    https://harborbaystorage.net/
    pastillas comprar 120 pastillas https://harborbaystorage.net/

    Autor pastillas comprar 120 pastillas — 06 Sep 2021, 10:40


Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.co.yu