Velika imena sa malim idejama
Jedna od najvećih glavobolja koja muči ljude pri planiranju novog biznisa je smišljanje imena. Treba da bude zvučno, da se lako pamti, da ostane poznato i naravno da ima duboko značenje. U potrazi za skrivenim imenima ljudi plaćaju veoma velike sume novca i troše dosta vremena.
Ali, kao što istorija čuva uspešne brendove koji vladaju našim umovima decenijama, isto tako jako velik broj tih brendova nije dobio ime dubokim i mukotrpnim planiranjem već - slučajnošću. Jako često su imena sadašnjih mega-kompanija nastajala od naziva lokaliteta, imena vlasnika preduzeća, a da ne pominjemo efekat jednostavne okolnosti...
Za početak - Apple. Jabuka je bila omiljeno voće osnivača ove kompanije (Steve Jobs-a), i posle višemesečnih pokušaja da se nadje pravo ime novog preduzeća on je rekao svom poslovnom partneru: "Ovo je ultimatum, ako se za pet sati ne nadje bolje ime, nazvaću preduzeće "Apple"!". I tako danas milioni korisnika koriste proizvode sa prepoznatljivom jabukom na sebi.